"אף אחד לא יודע מי יבחר ביום רביעי" | הפרשנים

    אסתי פלד No Comments on "אף אחד לא יודע מי יבחר ביום רביעי" | הפרשנים

    אבי בלום במהדורה המרכזית: "עם כל הריבים האופוזיציה יודעת מה יהיה המועמד שלה ואילו בקואליציה בוקה ומבולקה עד הרגע האחרון". ריבלין: "למועמד האופוזיציה יש יותר סיכוי להיבחר"

    יעקב ריבלין ואבי בלום
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפרשנים יעקב ריבלין ועו"ד אבי בלום, שוחחו הערב (שני) עם איתי גדסי במהדורה המרכזית, על בחירת נציגי הכנסת לוועדה לבחירת שופטים בצל ההידברות בבית הנשיא ונושאים פוליטיים נוספים.

    אבי בלום: "ישבתי עם נציג הקואליציה ח"כ קרויזר מעוצמה יהודית לפני זמן קצר. אין לו מושג מה עובר לנתניהו בראש שהוא נותן נציג לאופוזיציה ולאף אחד אין אחר מושג. הוא גם לא יודע בביטחה אם הוא יבחר למועמד הקואליציה. עם כל הריבים האופוזיציה יודעת מה יהיה המועמד שלה ואילו בקואליציה בוקה ומבולקה עד הרגע האחרון".

    יעקב ריבלין: "מי שקוצר את התהילה על הצלחות המחאה אלה ראשי המחאה. הפוליטיקאים באופוזיציה רוצים להראות הכנסנו נציג אופוזיציה ולא שילמנו על זה כלום. למועמד האופוזיציה יש יותר סיכוי להיבחר".

    ריבלין על חוק הגיוס: "עשרים שנה אנחנו חיים על דחיות. אני מבין את דגל וש"ס. ברגע שהחוק יעלה שוב המחאה תחזור. אבל אני מתפלא על אגודה. יש לה בכלל עמדה?"

    אבי בלום על הבחירות ללשכת עורכי הדין: "תהיה לזה השפעה דרמטית. אם יבחר המועמד שמזוהה עם הקו הלוחמני נגד הממשלה שזה היו"ר עמית בכר המשמעות היא וטו לשופטים נגד הממשלה. לעומת זאת אם אפי נוה יבחר הוא יזרום עם הממשלה. קשה לי להאמין שהוא יבחר".



    0 תגובות